Monday, November 12, 2012

What is your favorite season and favorite color?

17 comments:

  1. my favorite season is winter and my color is black

    ReplyDelete
  2. My favorite season is Summer and my favorite color is red.

    ReplyDelete
  3. My favorite color is blue.And my favorite season is Winter.

    ReplyDelete
  4. my favorite color is white my favorite season is winter

    ReplyDelete
  5. my favorite season is summer and my favorite color is lime green

    ReplyDelete
  6. my favorite color is mostley neon colors and my favorit seson is summer.

    ReplyDelete
  7. My Favorite season is summer and my favorite color is white.

    ReplyDelete
  8. My favorite season is summer and I LOVE green!!!

    ReplyDelete
  9. my favorite color is... well I do not know. I guess lime green and I love winter so much!

    ReplyDelete
  10. my favriot season is winter and my favroit coloer is purpul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. my favorite season is summer and my favorite color is purple

    ReplyDelete
  12. Winter is my favorite season and green with envy is my favorite color.

    ReplyDelete

Comments Form message